
Talveaedade müügirekord: Malmerki ja Megapiksli strateegia tõi edu
VÄLJAKUTSE
Kui Malmerk tuli Megapiksli pardale 2023. aasta märtsis, oli selge, et ees ootab keeruline periood. Ehitussektoris oli tunda jahtumist ning prognoositi langusaastat.
Tulemus kujunes aga vastupidiseks – Malmerkil õnnestus mitte ainult hoida stabiilne müügimaht, vaid saavutada ka mitmeid rekordeid.
Kuidas strateegia üles ehitasime?
Eesmärgid äri kasvuks
Koostöö alguses seadsime selged sihid, mille poole aasta lõpuks püüelda. Ehitusturul oli 2023. aastal ootamas karm konkurents ja hinnasurve, mistõttu oli oluline keskenduda kvaliteedile ja efektiivsusele.
#1: Päringute mahu hoidmine – hoida päringute koguarv vähemalt sama kõrgel tasemel kui 2022. aastal, mis oli sektoris erakordselt tugev aasta.
#2: Kvaliteetsemad päringud – tuua rohkem huvilisi, kellel on kõrgem tõenäosus jõuda lepinguni.
#3: Madalam päringuhind – vähendada ühe päringu hankimise hinda.
Lisakitsaskoht oli see, et reklaamide meediaeelarve oli väiksem kui eelmisel aastal.
Pikendasime tootegarantiid
Malmerki rõdu- ja terrassiklaasisüsteemid on loodud kõrgeimate standardite järgi ning kuuluvad premium-segmenti. Samal ajal langes inimeste ostujõud ja turul domineerisid allahindluskampaaniad.
Koos Malmerkiga otsustasime eristuda. Selle asemel, et hinda alandada, tegi Megapiksli projektijuht Emma kliendile ettepaneku: pikendasime toodete garantiid.
See samm näitas Malmerki kindlustunnet oma toodete kvaliteedi osas ning andis klientidele rohkem julgust investeerida pikaajalisse lahendusse.
Turundusstrateegia: kolm auditooriumit
LEVITUSKANALID
Koostöö alguses testisime, millised kanalid toovad parimat tulemust. Näiteks katsetasime bännereid Delfis ja Postimehes, jälgides tulemusi unikaalse UTM tag’i abil.
Tulemus: päringute arv ei õigustanud investeeringut ning jätsime need kanalid välja.
Peamised kanalid, mis jäid kasutusse:
- Google’i otsingureklaamid – haarata kliente, kes aktiivselt otsivad Malmerki toodetele sarnaseid lahendusi.
- Meta (Facebook & Instagram) reklaamid – retargeting ja uute klientideni jõudmine.
- TikTok ja LinkedIn – kasvatada teadlikkust ja brändi usaldusväärsust.
- SEO ja blogid – tuua orgaanilist liiklust ja kinnistada Malmerki eksperdistaatus.
- Sisuturundus väljaannetes – Delfi, Äripäev jm ehitusvaldkonna kanalid.
- YouTube ja videoformaat – reklaamvideod, testimonial’id ja õpetusvideod.
Äritulemused
Talveaedade rekordaasta – esmakordselt müüdi ühe aasta jooksul 60 talveaeda.
Kasvav turuosa – aktiivne turundus aitas Malmerkil tugevamalt konkureerida kõrgema hinnaklassi segmentides.
Rohkem ja kvaliteetsemaid päringuid – mitmekanaliline strateegia tõi rohkem huvilisi, kellest suurem osa jõudis lepinguni.
Efektiivne reklaamieelarve kasutus – vähenes ühe päringu maksumus.
Kliendi tagasiside
“Eriliselt hindan Megapiksli kaasamõtlevat lähenemist. Projektijuht hoiab meid pidevalt kursis ja aitab arendada turundust suunas, mis sobib just meie organisatsiooni nägemuse ja väärtustega. Megapiksli tiim on suutnud suurendada päringuid, postituste tihedust ja sisu kvaliteeti. Meeskond koosneb professionaalidest, kes lisavad igasse projekti oma loovuse ja innovatsiooni”
Malmerk Klaasiumi tegevjuht Henry Ristimägi