Soudal Case study

Kontekst

Soudal on 140 riigis tegutsev 19 tehast haldav ülemaailmne ehituskeemia ettevõte. Tänaseni on ettevõtte juhtimine ühe ja sama perekonna käes, mis teeb Soudalist ametlikult pereettevõtte. Soudal toodab ligi 160 miljonit ballooni polüuretaanvahtu.

Kliendi vajadused

Soudal on Megapiksli üks aastase paketi kliente. Muude tööde hulgas teostasime kaks kogemusvideo, maandumislehe, mitmed sotsiaalmeedia postitused ning käivitasime e-maili turunduse. Selles case studys keskendun TVC kvaliteediga reklaamvideole. // Tooteid demonstreeriv // Kaasahaarav // Põhiargumendikeskne

Osutatud teenused

Eel-produktsioon 

// Loovidee loomine

// Logistika

// Stsenaariumi visandamine (storyboard)

Produktsioon 

// Produtseerimine

// Filmimine

// Valgustamine

// Helisalvestus

// Režii

Järel-produktsioon

// Montaaž erinevatesse formaatidesse k.a lühiversioonid & platvormi spetsiifilised nõuded

// Helindamine

Lahendus

Koostöös Megapiksli turundusstrateegi Andreas Undiga, töötasime välja sobiva sisu, mis täidaks kliendi eesmärgid ning tõmbaks sotsiaalmeedias tähelepanu. Saadud sisendi põhjal töötasin välja kaks karakterit. Jaanus – entusiastlik iseehitaja ning Soudali-mees – professionaalse varustusega professionaalne ehitaja. 

Filmimine

Võtted kestsid ühe päeva ja toimusid location castinguga leitud Suurupi eramajas.

Meeskond koosnes valgustajast, valgustaja assistendist, operaatorist, režissöörist, produtsendist, helitehnikust, grimmist ja produktsiooni assistendist. Lisaks sellele oli võttel ka Soudali tegevjuht.

Väljakutsed

Kui materjal oli tõstetud montaažiprogrammi ja esialgse kavandi järgi kokku pandud, ilmnesid sisulised probleemid. Inimesed ei saanud aru, et tegelikult oli ehitajaid üks ja reklaami lõpus haihtus Soudali-mees õhku.

Kahe montaažipäeva ja arvukate testimistega leidsime lahendused. Lisasime lühikesed graafilised freeze-frame slaidid, mis näitasid karakteri nime. Et tegelasi veelkord üksteisest eristuma panna, leidsime kaks muusikapala, mis sobisid välja mõeldud karakteritega. Viimaks lisas meie monteerija Erik Raat video lõppu efekti, mis jättis mulje nagu muutuks Soudali-mees punaseks tossuks.

Tulemus

Tänaseks on Soudali reklaamklippi tahtnud kasutada ka Soudali Läti, Leedu, Poola ja Hollandi filiaalid. Kuna Soudal on paketiklient, teostasime erinevate versioonide montaaži ja tõlke ilma lisatasuta. Lisaks sellele oleme 9 kuuga kasvatanud turunduspaketi teenusega Soudali käivet ligi pool miljonit eurot.
Soudalile tehtud reklaamklippi saab näha siit:
– Romet Põhako, Megapiksel Stuudio loovjuht & video režissöör
×

Videod, mis panevad tegutsema!

"*" indicates required fields